Cup Killer - Sandbox Game
Prepare yourself for an adrenaline-pumping experience in Cup Killer, where every object around you becomes a weapon. Face relentless waves of enemies and showcase your strategic prowess in this action-packed game.
Navigate the battlefield as enemies attack in waves. Disable them by breaking their legs or arms, each decision crucial to your survival. Use environmental objects and enemy body parts as improvised weapons, but keep moving to find new ones as they won't last long.
Step into the chaos of Cup Killer and prove your mettle. Every throw, every tactic, every kill brings you one step closer to becoming the ultimate survivor. Are you ready for the challenge?