Cyber Citizen Shockman 3: The princess from another world
Originally released in 1992, Cyber Citizen Shockman 3: The princess from another world brings another blast from the past!
After Sonya wins a big prize in the lottery, she and Arnold travel to a tropical southern island to enjoy some well-deserved holidays.
Unable to just sit around and do nothing while chaos unfolds, Arnold and Sonya transform into Shockman and head to battle this new mysterious enemy!