Anew mysterious enemy threatens the world once again! Only one hero can save the world... Shockman!
Join bionic heroes Raita and Azuki as they face all kinds of dangerous enemies to save humanity.
Is this heroic task too much for you? Then join forces with a friend for some classic-style action!