Cyber Hook
Cyber Hook is a fast-paced, 3D platformer that has you using parkour skills and a grappling hook to scale and ride walls, while fighting enemies and blasting blocks with a finger laser gun. Hurtle forward in a vibrant retrowave environment to test parkour abilities, but be careful, because one missed jump can mean life or death.
Fast-paced 3D parkour gameplay that plunges you through intense platforming challenges. Scale and ride walls, but be careful to time jumps correctly or you’ll plunge to your death.
Warp time to save yourself from falling to your death and discover new movement options to make it past challenges. In Cyber Hook, you can forge your own path by abusing physics and breaking the level design.