You play as a cab driver who works in a dark-noir Hindenburg city and strives to escape this hellish location.
As a taxi driver you have to complete dozens of various missions for different factions and gain access to further districts of Hindenburg city. During your dangerous roam you will have an opportunity to buy various weapons, shields and gadgets for your taxi. During your journey you will come across hundreds of customers - talk with them in order to get valuable information. Perhaps you may have a chance to survive and escape this unsafe post-apocalyptic urban area.
Year 2128. The corrupted Gambricorp organization has led mankind to the verge of self-destruction due to new types of drugs which turned residents of European cities into lunatic maniacs. Once a noble town, Hindenburg city transformed into ruined metropolis which has been contaminated by overwhelming level of pollution, high crime rate and illegal drugs. In their madness, residents have equipped their hover vehicles with deadly weapons and explosive charges in order to wreak havoc on the littered streets of Hindenburg. Many people have decided to become criminals and forgot about their conscience...