Cyberpunk Hacker
Dive into the neon-lit chaos of Cyberpunk Hacker, a fast-paced first-person shooter where every second counts.
In this frenetic FPS roguelite, your neural link is unstable, and every second counts. Blast through adaptive AI defenses, upgrade your digital arsenal and unravel a sinister corporate plot. With your life force constantly draining, you must think fast, shoot faster, and push your hacking skills to the limit. Can you liberate Neo-Tokyo before your connection flatlines?
You are a rogue hacker, armed with advanced cybernetic enhancements and a hacker's toolkit, tasked with infiltrating the fortresses of the world's most powerful corporations.
80 different perks to customize your play style, and each run offers new challenges and combinations to explore.