D/Generation : The Original
.. We fear that the workers trapped in our Singapore lab have little chance of survival. Those of you familiar with the Neogen organisms produced in this lab would agree that any rescue attempt would be a suicide mission. The remaining survivors are beyond hope.
Prior to the outbreak, our recon satellites spotted an explosion near the top of the building. This is where Derrida, our head scientist, is creating the next Neogen prototype, the D/Generation.
The D/Generation represents an extremely advanced stage of artificial evolution.
We are now forced to accept the unthinkable, that the D/Generation is loose in the building. But this might only be the beginning. If it were to escape from the labs out into the real world, the D/Generation would threaten every person on this planet...
Alone with your jetpack, you have flown from Finland across the Urals and the entire length of Asia to deliver a package to Genoq Biolabs in Singapore. You land on the building's 80th floor setback, finding nobody there to greet you. When you enter the building, the main door snaps shut behind you, and you narrowly escape being killed by the building's security system.
You find the receptionist hiding behind her desk; she tells you that Genoq's head scientist Derrida, has been demanding the package you're carrying. His last panicked message came over an hour ago. This package is more important than you could have thought!
You realise that there is only one course of action, that you must take the package to Derrida, and if at all possible, rescue any survivors you find along the way.