DOBUTSU SHOGI WORLD
The perfect way to learn and increase your skill in moving Dog (Gold) and Cat (Silver) that are important pieces for protecting King and for checkmating.
Piece movement and other basic rules are the same as Dobutsu Shogi and Goro-Goro Dobutsu Shogi. Use all that you learned and start playing Shogi.