DUNGEON ENCOUNTERS
From some of the key development team behind the legendary FINAL FANTASY franchise, DUNGEON ENCOUNTERS is a dungeon exploration RPG where you must strategize to survive. The streamlined interface gives you the freedom to prepare and manage your party as you strive to reach the final floor.
During your expeditions, you'll discover rare and powerful items, meet lost adventurers who might just become new allies, and come face-to-face with deadly monsters.
Do you have what it takes to overcome the numerous trials that await you and discover the dungeon's secrets?
By uncovering and visiting spaces with white numbers, you may obtain items, unlock and change abilities, restore your party to health, find hidden merchants, and much more.
Previously discovered events will be recorded in the Event Log, a valuable resource that allows you to reference past experiences to tackle future challenges.
Test your strategies in thrilling battles, featuring the Active Time Battle (ATB) system made famous by the FINAL FANTASY series.
Under the direction of Ito Hiroyuki, creator of the ATB system, battles play out in real-time, utilizing a polished and refined iteration of this classic design, which promises exciting, challenging combat.