It’s an adventure that lasts a whole year! Daily Dadish is a retro platformer that features over 365 handcrafted levels - one for every day of the year! Each level is only playable for one day, so beat them while you can. Face challenging foes, unlock cool characters, and help reunite Dadish with his missing kids all over again!