Damaged In Transit
This brain-splitting action-puzzler will leave you cross-eyed! Simultaneously pilot your two drones and help them deliver their precious cargo. Spikes, pitfalls, flamethrowers and enemy robots will threaten your shipment as you trek across 125 levels of desert oases, coal mines, ports, oil rigs, and the core of the Earth!!! Deftly pilot your drones around the map and use the items you find to open pathways and get those packages delivered safely!