Damn Dolls
Damn Dolls is a first person horror explore that set in an abandoned house in the forest. You are Suzi and your best friend "Ana" is missing and the only evidence you have is that "Ana" was seen near this mansion, that the former owner of the property was killed by local residents for being accused of kidnapping and killing a girl.
You will find presences in the house that do not want your company, like three possessed dolls and a big creature with huge teeth.
Be careful, this game has several Jump Scare and is inspired by a lot of games of terror and suspense.