Danger Gazers
Unlock new heroes and relics as you try to conquer the wasteland, master the skills, decisions and patience. Luck is not on your side. It's all about replayability and maximum randomization. Procedurally generated levels? Check. Random map generation? Check. Random events? Check. Tons of guns and items? Double check!