Danger Scavenger
Deadly efficient. Highly skillful. Invisible to indifferent citizens. They fight the greedy corporations that have entire nations under their thumb. Suits scornfully called them Scavengers.
It was they who first noticed that the situation turned around. And it's an artificial intelligence A.I.O.N.E., who took over the control causing the machines to revolt against their masters.
The time has come. Step out from the shadows to face this new enemy in open battle.
The evil A.I. brings doom upon the world. A group of outcasts - the Scavengers - once rejected by fate, now glorified and admired decide to overcome the status quo... and of course, loot on their way and return to their hideout with a bag full of great treasures... or broken scrap.