Take to the skies once more as the last defender of humanity against overwhelming odds! Lovingly built to be enjoyed by newcomers and genre veterans alike, Danmaku Unlimited 3 is a perfect medley of the best aspects of classic bullet hell shooters wrapped up in a modern and approachable package.