Jump into the shoes of young Kayron, an aspiring pilot whose heart and mind are filled with thoughts of vengeance for his father’s death. It is up to you to uncover a web of betrayal and ancient threats, gather a trustworthy crew to confront the ultimate menace of darkness, and return hope to a universe on the brink of intergalactic war.