Darkness and Flame: The Dark Side
There is no one in the world who could return from the Dark Side inviolate… Going there is the only chance to light the fading flame, though.
“Darkness and Flame. The Dark Side” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters and complicated quests.
Having blown up the dam and poured thousands of tons of water onto the army of the Darkness, Alice and her companions were absolutely sure that they had won a victory. But it was by no means the end. The Dark Warrior managed to survive and he sent after them a hurricane so powerful that the three were nearly killed!..
Will Alice manage to find her closed ones before the magic power leaves her forever?..
Travel together with young Alice about dark lands and deserted settlements, caves and oases of the Desert of Death. You are to get to the very heart of the deserted lands and cope with numerous challenges, avoid the traps and hide away from the Darkness. Are you ready for a difficult, but so thrilling journey to the other side?