Dating Life: Miley X Emily
Play as Miley as she goes on her first date in years. However, her partner might not be who she expected after she inputted her own details incorrectly, and it leads to an unexpected date between two usually heterosexual women.
Despite the strange twist of fate and their own feelings, they decide to 'just go with it' and enjoy the night together. You control Miley and can make key decisions that will determine how the date progresses, what happens and most importantly what will happen at the nights end.