DayD: Through Time
Brian is a gifted and eccentric scientist who has created a time machine and traveled into the past! But it turns out you can’t expect a careless stroll through the lands of the dinosaurs. His former friend, Doctor Terrible, is already here! He created a time machine before Brian and has already managed to install game machines in the dinosaur era!
Can you stop Doctor Terrible? This adventure is full of mysteries, adventure, and of course, journeys through time!