Dead Station
Dead Station is a new hit by Hoodoo Bear, the developers of Oliver's Adventures in the Fairyland. It’s an old school platforming experience set on the space station «Soyuz-1» overrun by some hostile monsters. Your task is to arm yourself with melee weapons and firearms, find any answers on what the hell happened there and survive no matter what!