Dead Z Meat
You may very well be the last person on Earth! Grab your gun and get blasting - these zombies are as vicious as they are silly. Survive day to day, upgrade your arsenal and supercharge your powerups to wreak havoc on the horde of dead meat shambling in your neighbourhood.