Death Becomes You
Death Becomes You is a murder mystery visual novel set in a magical university. Who murdered your best friend?
You find 4 suspicious students at the scene. As all of them turn on you and accuse you of the murder, how can you find the truth and prove your innocence?
Untangle the reasons behind Lyra's death by building friendships with 4 of your fellow magic students. What dark motives and complicated relationships will you discover?