Death Squared is a co-operative puzzle game for one, two or four players, best enjoyed with loved ones who don't mind a little arguing for the greater good.
Prove your teamwork skills in Death Squared as you solve puzzles together or die trying! Each player needs to guide a robot to a colour-coded goal, but the path is beset with deadly traps and hazards. Teams of players will need close observation and communication to keep each other alive and discover a solution together.
Complete the main campaign with one or two players, then take a group into four-player Party Mode for the ultimate teamwork trial! For those that can't get enough, head to the Vault to find extra experiments recommended only for the brave.