Debtor
Pick all the coins in 30 levels full of riddles, lethal traps, ruthless enemies...and time pressure!
Be smart, be fast and make the best use of your hero’s assets: a rock-solid head that can crush blocks and some good ol’ explosives.
You also need to take advantage of your environment by pushing and placing boxes in a clever way.