Debut Project: Cooking Café
As a new café employee, you'll be taking orders and completing challenges on your journey to create recipes which will take social media by storm.
As a new café employee, you'll take on each day by taking orders from customers.
As the café becomes more popular, big-name influencers will start to visit and you'll even find that you have your very own fans.
・Cook to your heart's content choosing from 80 different menu items and 271 toppings!
Enjoy making pancakes, crepes, Hamburg steaks, cakes, omelets and more through 13 cooking minigames.
Ice cream swirls on sweetcorn? Painting cute pictures on pancakes with syrup? Unleash your imagination choosing from 271 toppings and create Like-worthy, photogenic dishes.
Will you get Likes and positive comments? See what your followers think about your cooking!
Get more Likes to raise your Flavor Rank, allowing you to expand the café's menu.