Decay of Logos
Immerse yourself in the world of Decay Of Logos and unravel its mysteries. Explore old dungeons, battle unforgiving foes and journey through a vibrant interconnected fantasy realm with your mystical elk companion.
Embark on a journey of revenge and betrayal set in motion by the destruction of our young adventurer's village at the hands of Crimson Knights. Find solace in your trusty elk companion as you battle the unforgiving foes that roam this once peaceful realm. Venture into ancient ruins and dungeons in search of its rewards in a quest to find the truth behind the attack of Ada’s home.
Take heed - there’s a dark and treacherous force at work in this world that corrupts even its inhabitants.