Defense Master
This is a simple and fun game. In the game, you play as a member of a transport convoy, carving a bloody path through monsters and robbers. They are after your cargo, and you must turn them into your spoils of war with the weapons in your hands.
+ Various types of enemies continuously approach you, and the exhilarating rhythm quickly immerses you in the battle state.
+ Defeat the boss to obtain powerful treasures, but sometimes they also summon many minions.