Deleted
This game is an intense, fast-paced rogue-lite twin-stick shooter that will push your skills to the limit! Take control of a powerful drone and prepare to face off against hordes of enemies standing in your way. Are you ready for the ultimate challenge?
Start your adventure with one of four primary weapons and defeat enemies in upcoming arenas. Use your shield and dash to not get hit by the different types of enemies. Some shoot at you, some explode, and some have their guard up against you at all times. The further you progress, the tougher they get!
Collect currency and upgrade your drone with new weapons and passive skills. Choose a secondary weapon as your back-up and useful skills like energy absorbtion and level them up after each run! Prepare for challenging bossfights along the way as you move forward!