Demon Go!
Demon Go! is a side-scrolling runner action game where players use simple controls to quickly maneuver through various stages.
The road to cat heaven, filled with all the world's kitties, is a rough one. Help the little demon reach the utopia he has longed for!
Take advantage of the gimmicks featured on each stage! Jump through the air, blow your enemies away, and more as you use the simple controls to navigate all that action!
Gather all the gold on each stage to unlock a host of items! The hell store sells items with a variety of different abilities. Form your own combination of items to combat each stage!
Escape hell with the scattered kitties that have lost their way! Rescued cats follow the little demon to the end of the stage. During your flight through hell, maybe you'll even find a few peculiar ones.