Desktop Volleyball
Of course you can play normal style with 6 players, but you can even play beach volleyball!
Enjoy casual matches by yourself! Select various balls and modes and set yourself apart with special training!
Play competitively or cooperatively with up to 4 people! Play on a normal court or on unique courts loaded with fun gimmicks!
In the style settings you can change your character's uniform, power-up items, and customize their eyes and hair color! Name your favorite players and make your own one of a kind team!
Take on Nationals and the Beach Volleyball Tournament! Defeat strong rivals and aim for the top!
Use points to get new items! You can get various uniforms and power-up items to take your team to the next level!
Challenge yourself in Point Receiver! Receive all the incoming balls that you can and rack up the points!