Detective Driver: Miami Files
Begin your adventure on Vice Island today! Learn the details of a nefarious plot and use your driving skills to stop it getting out of hand! You will become a Detective, hired to investigate a crime that gets more elaborate with each new detail you learn.
To stop the criminals you will have to prove yourself as a master driver in a variety of cars. You’ll drive classic sports cars, SUVs and tow huge boats in your 4x4 trucks… but that’s not all! When the time comes, you will have to switch to piloting speedboats, jet skis and huge yachts, with a different unique control scheme.
Master all of the vehicles and you will be able to complete your mission with the highest accolades. The safety of Vice Island depends on it, Detective!