Detective Inspector: Mysterious Clues
This game brings in a variety of unique situations where you must spot the differences in order to identify the killer. It’s a great way to test your skills and truly push your limits in a creative and exciting manner. It’s a wonderful, unique and immersive experience that really encourages you to test yourself in a creative manner.
With Detcsective Inspector: Mysterious Cluses, every new level is a wonderful challenge and you have dozens of levels to choose from. It’s creative and immersive, and you will find yourself amazed with the results. Do you have what it takes to become a great detective?