Devil May Cry
The first appearance of Dante, the ultimate devil hunter! With the blood of a legendary demon warrior flowing through his veins, Dante takes on a mission from the mysterious Trish to travel to Mallet Island and defeat Mundus, the king of the underworld. But this is no ordinary job for Dante, who is also motivated by revenge...