Dezatopia
Strange and unusual creatures inhabited Earth’s underground, unknown to humankind. This was until Momoko, a fashion-obsessed high school girl, accidentally discovered them. Together, they plotted to combine the civilizations above and below the surface to create a new world: Dezatopia.
The player controls Akane and Aoba, Momoko’s schoolmates who were hired to help start construction of the towering subterranean bridge until they discovered the extent of her plans. They decided to thwart the ambitions of Momoko and her loyal beasts with their work ship, the Speleological Fighter Pink Aurora.
The cast of characters, from the three human high schoolers to the weird underground creatures, is also filled with personality. Their aspirations and reasons for fighting form the backbone of the quirky story.