Ascend the Forgotten Tower, blaze a trail through the jungles of Kurast, and storm the gates of Hell to defeat Diablo himself. Then, scale the peak of Mount Arreat to face Baal, the Lord of Destruction, in Worldstone Keep.
Seven of Sanctuary’s greatest champions await at the iconic campfire screen—the Amazon, Assassin, Barbarian, Druid, Necromancer, Paladin, and Sorceress. Each is highly customizable with countless build and gear options for players to explore.