Digerati Presents: Make It Quick Bundle Vol. 1
When you don't have time to spare, this trio of indie delights is perfect for a rapid round of pick-up and play action. This bundle contains Bleed, Chicken Assassin: Reloaded, and Don't Die, Mr Robot! DX.
An action-platformer focused on stylish, acrobatic dodging and fluid, challenging gameplay. There's no filler – just you and your skills against seven levels of enemies, obstacles, breakneck set-pieces and inventive bosses!
Fight your way as Mean Mcallister, the baddest chicken in town, through multiple hordes of enemies to save your girlfriend in this hilarious, strategic button-mashing, action- RPG.