Ding Dong XL
Ding and Dong between the top and bottom of the screen as you attempt to avoid obstacles, collect points, and smash helpful power-ups. Try to survive as long as you can!
Simple one button controls, just pressing the Ding Dong button allows you to cross the screen from top to bottom or vice-versa. Wait for the proper timing and don't hit enemies.