There's nothing wrong with playing wrong
Disaster Band is a rhythm game that will get you hooked Easy to pick up with an intuitive control scheme, you can play freely with all the instruments included on any given track. But there's more: Connect with your friends online and play together, perform together and party together. Or join total strangers for a jam session you will not forget. The better you get, the higher you will climb in the global rankings. Accept the challenge and rise to the top - or gain infamy as the ultimate Disaster Band.
With the creative freedom to play any note at any time, you can practice and improvise in absolutely every song while you explore the music. Don't forget: Practice makes Perfect. And of course, perfection leads to higher scores. But where is the fun in that? With Disaster Band's dynamic sound engine even playing the wrong notes leads to neverending fun and entertainment.