Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition
The battle for Divinity has begun. Choose wisely and trust sparingly; darkness lurks within every heart. Master deep, tactical combat. Join up to 3 other players - but know that only one of you will have the chance to become a God, in multi-award winning RPG Divinity: Original Sin 2.