Do Not Feed the Monkeys
You are invited to join “The Primate Observation Club”, where you will observe the lives of caged monkeys and carefully analyze the information obtained.
Yep, we put a PC in your game that’s on your Switch so that you can work on a PC while you’re playing the game that’s on your Switch!