Doctor Who: The Edge of Reality
Wield the sonic screwdriver as you join the Thirteenth Doctor (voiced by Jodie Whittaker) on a quest to save the universe, and meet the Tenth Doctor along the way (voiced by David Tennant in a guest appearance).
Enter the Chaosverse, where reality itself is threatened by a series of time-breaking glitches, and partner with two formidable Doctors as you seek to uncover a deeper mystery.
Confront a terrifying new threat and face classic Doctor Who monsters, including Daleks, Weeping Angels and Cybermen.
Now for non-VR platforms, Doctor Who: The Edge of Reality features brand-new gameplay, new challenges and new locations to explore, with a reimagined and expanded story that builds on the previous game Doctor Who: The Edge of Time.