Shoot, jump, and slide your way through a ruined, mysterious, dog-filled world as you fight to save humanity from the clutches of a rogue AI named Daddy. Acquire new weapons, upgrade them to be more powerful, collect secrets, meet bizarre characters, and explore the ruins of a destroyed world.