Doll Explorer
When witch Tia, who had previously fallen on hard times and given up her home, schemes to claim the dungeon's riches and buy back her abode, she encounters a hellhound who calls herself the demon queen. Tia borrows the queen's body, and, alongside the magical lifeform Doll, ventures forth into peril.
Thus begins the adventures of the unlikely trio: witch Tia, magical lifeform Doll, and demon queen Lilith.
In Doll Explorer, a deckbuilding turn-based strategy game, you'll set off on a perilous adventure, combining various actions for Doll to perform in order to defeat enemies and maneuver around traps, all while evading the poisonous fog closing in from behind.
Make your way--cautiously yet surely--through the dungeon in search of the treasure that slumbers in its depths. Take note of enemies and traps, choosing the best actions and path forward. Don't forget to make use of Tia's stockpile of sorcery.
When you defeat enemies, materials will drop that can be used to enhance your character's abilities. Use the ""Explore"" action to obtain material, enhancing Tia and Doll with new magic and items in preparation to take on even stronger foes.