Where are you? *Who* are you? As amnesiac Fran, you awake from a mind-consuming reverie on the doorstep of one of the world’s foremost experts in memory manipulation. Taken in by the kindly Bernard, you begin your life anew, diving into the minds of patients to uncover and copy their memories.. But it’s not long before the secrets you left behind catch up with you...and the fate of the world comes knocking at your door.
Don’t Forget Me combines classic adventure gameplay with a modern puzzle system. Enter the minds of patients and use deduction to access their memories and progress your story.
Set in a world both startlingly different and strangely familiar to our own, Don’t Forget Me’s enchanting characters draw you into a universe with a deep history and exciting future. Join Fran and Bernard as they pick apart this world’s mysteries and prove there is hope left for mankind.
With a spellbinding soundtrack of original jazz and synthwave music alongside gorgeous pixel art and charming characters, Don’t Forget Me immerses the player in a unique vision of the future, a future whose path you can still change.