You don’t know where you are or how you got here... This place looks extremely strange, and the string of rooms ahead of you is fraught with deadly dangers... But I'm sure you will be able to overcome all obstacles on your way and get to the exit... Or not...
Don't Touch this Button! is a humorous, minimalist puzzle game with a first-person point of view. To win you have to go through a series of rooms pressing a certain button in each of them. But with each successive room it will become more and more difficult, and the danger you face will become more and more serious.