Doodle God: Evolution
The whole world is in your hands. Mix and match different combinations of elements to build an entire civilization and re-create the evolution of the animal world! Every time you successfully create a new item you’ll be rewarded with an interesting scientific fact or wit and wisdom of some of the greatest philosophers and comedians of all time.
Over 500 puzzles to solve and items to create as you play the role of Crime Boss or Cop. You decide how you want to play as you play through multiple hard-nosed storylines & play modes.
What will happen if you combine a maniac and a metal bar? Or a person and a knife? Mix and match different combinations of crime types, criminals, tools and items to build your own Crime City!