Don’t Die Single
Doomsday Paradise is a goofy, multiplayer dating sim about finding love before the apocalypse. With over 100 different endings and 12 different singles to woo- no two games will ever be the same.
Hang out with a cast of absurdly beautiful hunks and hunkettes. Date a vampire, who thinks he’s got magic powers. A monster girl, who’s in love with Halloween despite not knowing when it is. Or explore your villainous side- and romance the Spider Queen herself. The game features 13 hot singles, all looking for love!
The game features over 400 goofy scenarios and 120 different endings! With plenty of enemies, bosses, and costumes to unlock- this game is designed to be played over and over and over and over and over again!