Double Dragon 4
The next entry in the side-scrolling action game series Double Dragon is finally here! The story picks up after the elimination of the Black Warriors in Double Dragon II: The Revenge!
Experience all-new exhilarating action with the original old-school graphics! Use the art of Sou-Setsu-Ken to rescue the kidnapped Marian! Plus, new enemy characters including ninjas, karate masters, and sumo wrestlers, none of which have been seen in Double Dragon before!
There are lots of extra modes, too! Cool new features fans have been waiting for! Playable enemy characters, VS Mode, Tower Mode, and even more!