Double Dragon Advance
Double Dragon Advance, known as the pinnacle of the series for its incorporation of moves and graphics from across the games, comes back to life on modern consoles after 20 years!
The border of the screen can now be customised with a choice of 5 wallpapers. Play with your background of choice!
The reanimated terror Burnov and Chinese staff expert Chin from Double Dragon II (arcade)
The Five Emperors stand in your way as bosses, inspired by the final boss of Double Dragon II (NES).
Explore an arsenal of new moves on top of the traditional arcade moveset, with the Pin Attack from Double Dragon (NES) as well as the Hyper Uppercut and High Jump Kick from Double Dragon II (NES).