Double Shot Gals
Step right up! After a hard and busy week, tonight was supposed to be a fun night in the fairgrounds of Paradise Park.
However, things don't always go according to plan, so here begins this bizarre and sexy story! Complete with small narrative scenes, Double Shot Gals focuses on ecchi themed carnival adventure with arcade gameplay to create hilarious and sexy experiences.